2011. március 18., péntek

Téli csirkemell caprese


Vagyis nem téli, de a paradicsom még most bújik ki a melegágyból egy keleti fekvésű ablakpárkányunkon, van viszont tavalyi, olajban eltett, aszalt, amit eddig dugdostam, számolgattam, mint Micimackó  a mézesüvegeket, aggódtam, nem tart ki a szezonig; de most újra könnyelműen felbontottam egyet, hogy egy kis koncentrált augusztussal vigasztalódjunk, míg ki nem süt a nap.

Hozzávalók: (2-4 személyre, étvágy és köret kérdése)

egy egész csirkemell (vagy két fél??)
2 gombóc mozzarella
12-14 db olajban eltett aszalt paradicsom
bazsalikom
só, bors

A sütőt 180 fokra előmelegítettem.
A csirkemellet feleztem, majd a fél melleket lapjában kettévágtam, egészen kicsit sóztam, klopfolni szigorúan tilos.
Teflonserpenyőben 2 ek. olajon, nagy lángon, oldalanként 1 perc alatt átsütöttem, 5 percig jól záródó fedő alatt pihentettem, bazsalikommal, sóval, borssal fűszereztem, rápakoltam a paradicsomot, a szeletekre vágott sajtot, és a sütőben 5 perc alatt összesütöttem őket.
Olyan gyorsan kész, hogy a köret készítésével kell kezdeni az ebédet.

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts with Thumbnails