2012. május 30., szerda

Snidlingvirágecet



A májusi Befőzünk! akcióban -kétségtelenül igen kevés energiabefektetést igénylő :D- egyik megmozdulásom. De aminek ilyen színe van, vagyis lesz, azt ki kellett próbálnom.A legviccesebb, hogy a szupercuki rózsaszín folyadék: nagyonhagymás ecet - ordító az  ellentét a külseje  és az - nevezzük így - illata között. Kétfélét próbáltam: az egyik sima 10%-os ecettel készült,  jobban kiszedte a virág színét, sötétebb lett, a másik, 5%-os fehér balzsamecet ( SPARból jött), az kicsit halványabb rózsaszín kivitel. 
A snidling virága is ehető, és amikor a bimbókat használtam, akkor is meglepő volt, mennyivel erősebb íze van, mint a sima snidlingszárnak - ez a virágjára is igaz, úgy látszik. 
Az első paradicsomsaláta biztos kap majd ebből a jó kis ecetből.


Hozzávalók:

2 decis kis üveg
sok snidlingvirág
ecet/borecet

Az üveget teletömködtem a virággal, felöntöttem ecettel és egy hétig a hűtőben érleltem, majd leszűrtem.
Minél több az egységnyi ecetben ázó virág, annál intenzívebb a szín és a hagymaszag :))).

2 megjegyzés:

alexandra vigh írta...

Rohanok is ki a kertbe, megnézem virágzik-e még... :-))
Axi

Vesta írta...

Hú, ez tényleg szupercuki!

Related Posts with Thumbnails