2007. szeptember 7., péntek

Hófehérke poharas krém


Na így jár az aki nem olvassa el rendesen a receptet...

Amint megláttam a képet róla Fakanálnál, azonnal beleszerettem, mert ami ilyen gyönyörű, csak jó lehet! Az első adandó alkalommal megcsináltam, csak épp az elkészítés módjánál felszínes emlékeimre hagyatkoztam, így lett a babapiskóta tördeléséből nálam a babapiskóta ízzé-porrá zúzása az aprítógépemben. Ezért aztán cukrot egyáltalán nem is tettem bele, szóval szinte diétás!

Hozzávalók:

5dl tejföl
3dl tejszín
1 citrom leve és héja
12 db babapiskóta

Összekevertem a tejfölt és a tejszínt, hozzákevertem a citrom levét, a lereszelt héját és a piskótamorzsát. Ha csak tördeljök a babapiskótát, kell bele 2-3 ek.porcukor is, valamint szép sima rétegezett krémet kapunk, aminek kell néhány óra a hűtőben, hogy a tördelt babapiskóta megpuhuljon. Igy jobbnak láttam poharakba tölteni, és gyorsan betolni a hűtőbe, nehogy úgy ahogy van, kóstolgatás címén felfaljuk.

6 nagy adag lett belőle.

Tervezek még számos variációt ezzel az alappal.

Fakanál nyomán.

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts with Thumbnails