2015. március 19., csütörtök

Tejcsokis-kókuszos csókok




Nekem az étcsokis verzió jön be jobban, de a család többi tagja a  irtózatos mennyiségben képes  Milka csokit  eltüntetni napok alatt, ezért nem csodálkozom, hogy ők erre a tejcsokis verzióra szavaztak. A nutella íze nem is  érződik ki, elnyomja a kókusz és a tejcsoki, inkább azért jó bele, hogy a hűtőből kivéve ne kelljen kőkemény csokiba harapni; így pont fogyasztható, meleg napokon nem lehet kinnhagyni sem, de mivel pillanatok alatt elfogyott, a maszatolás szörnyű veszélye egyébként nem fenyegetett bennünket.


Hozzávalók:

10 dkg tejcsoki
6 dkg nutella
5 dkg kókuszreszelék
5 dkg natúr kukoricapehely



A kockákra tördelt tejcsokit és a nutellát összeolvasztottam a mikróban, 20 másodpercenként átkeverve. Belezúdítottam a kókuszt és a kukoricapelyhet és óvatosan átforgattam, hgy a pelyhet mindenütt befedje a csoki, de ne törjenek össze. Két kiskanállal sütőpapírral halmoztam és 15 percre hűtőbe raktam.

2 megjegyzés:

Mazsi írta...

Nagyon finom, és gyorsan elkészíthető!
Ezt eddig csak Mars csokival készítettem, de így is ízlett mindenkinek.

Mazsi írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Related Posts with Thumbnails