2014. augusztus 19., kedd

Vajastésztában sült camembert mogyoróval





Úgy néz ki a blog, mintha  a szabadság alatt még főzésből is fel lennék mentve, pedig dehogy. Csak ilyenkor minden nap négy emberhez kell igazodni a konyhában,. ami azt jelenti, hogy édesség jöhet bármi, de leves vagy főétel véletlenül se legyen zöldség, mert abból olyan, amit mindenki megeszik, nálunk csak egy van: a krumpli.
Milyen szuper is, hogy a piac tele van gyönyörűbbnél gyönyörűbb zöldségekkel! Én  jól megnézem őket, azután hazabaktatok főzni valamit, amiben lehetőleg legyen minél több csirkemell. Vagy sajt.

Hozzávalók:

125 gr-os camembert
kész vajastészta
5 dkg mogyoró

bors
olívaolaj

A kész, már alapból kinyújtott tésztát kicsit még vékonyabbra nyújtottam és olyan méretű négyzetekre  vágtam, hogy a sajtot kényelmesen bele tudjam csomagolni. Megkentem pici olívaolajjal, megszórtam az apróra  vágott mogyoróval, belebugyoláltam a sajtot úgy, hogy ahol négyzet sarkait összecsippentettem, majd alulra kerüljenek a tepsiben. Kicsi így még meg is lapogattam, lekentem a felvert tojással, kívülről is kapott kevés mogyorót és a 200 fokra előmelegített sütőben pirulás, kb. 15-18 percig sütöttem.

Írhatnám, hogy nagy adag saláta, de hát nem eszik.

Pontosabban eszik, de csak  nagy adag paradicsomsaláta formájában (paradicsom, snidling, lilahagyma, olívaolaj, balzsamecet, só), és ehhez az igazából nem is illik...

1 megjegyzés:

Blogkonyha írta...

Papírban már sütöttem, de ez a leveles tészta változat nagyon ígéretes! Marha guszta! Nyami, pirított dió!

Related Posts with Thumbnails