2010. március 15., hétfő

Feta bruschetta





Még mindig kibírom, és nem vettem paradicsomot azóta, mióta a szabadföldiek október végén kifutottak a polcokról, de valahogy muszáj egy kicsit becsapni magunkat, az időjárást nézve még hosszú hónapokig...

Így az eredetileg görög salátának indult vacsorából lemaradt az uborka, a paradicsomot a nyáron aszalt paradicsommal helyettesítettem, hozzácsapódott egy kis maradék kenyér, amit megpirítottam - a bruschetta eredetileg nem is volt más, csak pirított kenyér, olívaolaj, só, bors - így született ez az öszvér megoldás, amit fúziósnak is nevezhetnék persze, ami most menő, viszont olyan mindegy, hogy hívjuk, feldobta a hétköznap estét, ennek a kenyérnek a maradéka pirult meg alá, és lett egy receptem, ami fejenként két kis pirítóssal számolva tökéletes előétel vendégeknek.


Hozzávalók:

20 dkg feta sajt

4 fél aszalt paradicsom

10 szem olajbogyó

1 kis fej lilahagyma



frissen őrölt bors

kevés olivaolaj

A fetát centis hasábokra vágtam, majd még hosszában félbe és azután fél centis darabkákra. Minden többi hozzávalót a fetakockákhoz méretezve apróra vágtam, óvatosan összekevertem, az aszalt paradicsom olajával megöntöztem, sóztam, borsoztam és a pirított kenyerekre halmoztam.
Annyira jól esett, elfelejtettette a kinn zuhogó havat is...

2 megjegyzés:

"saját levében" írta...

A kereskedők úgyis becsapnak bennünket, miért ne csaphatnánk be mi is önmagunkat?

Piszke írta...

Mert az nem vezet semmi jóra...:)

Related Posts with Thumbnails