2009. március 14., szombat

Kolbászos tekercs


Ez nem is recept. Csak 1 gyors vacsora, kolbászos-sajtos szendvics helyett kicsit sikkesebben,mintha... A Népek meg le vannak nyűgözve, betolnak közel fél kiló vajastésztát, rengeteg hideg tejet mellé, azután elégedetten vigyorognak és szuszognak.


" Hozzávalók":

450 gr-os kész vajastészta

30 dkg kolbász

10 dkg sajt

1 tojás

2 ek ketchup


A szépemlékű Plus-os stratégiai tartalék vajastésztát (most láttam, hogy ugyanilyesmit lehet kapni a Lidlben) késfoknyi vastagságú, 20X20 cm-es négyzetlapokra nyújtottam. A puha kolbászt, a hűtőben árválkodó trappistavéget, a tojást és a ketchupot az aprítógépben összedolgoztam. A masszát a kinyújtott lapokra kentem, kétfelől felcsigáztam, ujjnyi vastagságúra felszeleteltem, sütőben 200 fokon jó 15 percig sütöttam.
Kész a vacsora.

3 megjegyzés:

Anikó írta...

Szia!

szerinted lehet leveles tésztából is?

Köszi

Anikó

Piszke írta...

Ez az! talán kicsit pontatlanul fogalmaztam.. Én csak vajasnak hívom a kész vajas-levelest :)

Anikó írta...

Akkor jó, én még sose hallottam, hogy vajastészta, de gondoltam, én vagyok a béna, majd elmegyek egy Lidl-be és megnézem, mi az. Ezek szerint a levelesre gondoltál. :-)
Köszönöm, ki fogom próbálni.
Anikó

Related Posts with Thumbnails