2007. november 26., hétfő

Kördés a gasztroújságokról

Cserkétől gurult a hógolyó hozzám, és úgy látom, egy húron pendülünk ... nem vásárolok ugyanis semmilyen főzős lapot sem rendszeresen, sem alkalmilag.
Régebben hosszú éveken keresztül vettem a Konyhaművészetet, amikor az általa képviselt - nem is igazán hétköznapi - stílus még abszolút unikum volt. Kicsit sznob újság, na. Szerettem benne a gasztronómiához kapcsolódó ismeretterjesztő cikkeket, Eszterházy étteremkritikáit, a szépirodalmat, a 90-es években újdonságként ható fotókat. Aztán ahogy elfoglalt ezer más dolog - főleg a gyerekeim - ez is elkopott. Bár mániákus receptolvasó-majdmegfőzöm-tervezgető vagyok, egyelőre a szakácskönyveimben is el vagyok veszve, nem is szólva az internet és a blogok hatalmas kínálatáról és a lementett receptek százairól. Az inerneten viszont szemezek a Gusto-val.

Ha mégis belepillantok egy-két főzős újságba, valahogy az az érzésem, hogy a képek többet mutatnak, mint amit valójában a receptek adnak.

Biztos az öregség jele, de nagyon szeretem lapozgatni anyósom régi Magyar Konyha számait, még ha a receptek jó része ma már nem igazán "trendi".

Tovább gurítom a hógolyót t3v3d3-nak és Marmalade-nak.

5 megjegyzés:

phzs írta...

Kedves Piszke! (úgy is, mint Angyal)
Megjött a csomag! Nagyon-nagyon köszönöm a személyre szóló ajándékokat, a figyelmességet, és az időt. Kicsit bővebben hamarosan az Ecet és olaj-on.
phzs

Piszke írta...

Jaj de jó!Izgultam a fránya posta miatt.

Névtelen írta...

hello Piszke, hogy is készült az a csodafinom bonbon, amit tegnap ettünk az Angyalkán??? Nem jut eszembe, hogy azt mondtad-e, hogy már fent van a recept, vagy csak lesz..nem szeretnék lemaradni róla:)

Piszke írta...

Még nincs fenn, ma vagy holnap felteszem valamikor!

Zsu írta...

Már én is alig várom a bonbon receptjét! :)

Related Posts with Thumbnails