2015. augusztus 5., szerda

Steakcukkini - fűszeres cukkinihasábok sütőben sütve



Amikor a legelső adag cukkini nőni kezdett, pont elutaztam, és a hőhullámra tekintettel szigorúan meghagytam a Népeknek, hogy szorgalmasan locsolgassák a magaságyást. Mikorra visszaérkeztem, hatalmassá nőtt a féltett cukkini, és amíg azon tanakodtam, hogy mi legyen belőle egy olyan családban, ahol legfeljebb süteménybe rejtve lehet feltálalni, még nagyobbra nőtt. Mivel a többiek meg nem növekedtek miatta, muszáj volt leszedni, és végső megoldásként hozzácsaptam a steakkrumplihoz, amivel a hasábburgonya-sütést szoktam  rendszeresen megúszni. Továbbra is csak én eszem persze, mivel nekem tökélesen megfelel a sültkrumpli helyett, és igen, finom nagyon, de nem is baj, hiszen én szép karcsú maradok, a többiek meg mehetnek lefutni a kalóriákat (mivel futok heti 15 kilométert.)

Hozzávalók:

1 nagyméretű cukkini
3 ek. olaj
2 kk pirospaprika
1 kk.őrölt chili vagy chilipehely
2-2 tk szárított rozmaring és kakukkfű
pár tekerésnyi frissen őrölt bors
1 kk. só



A cukkinit 6-8 centis darabokra vágtam, meghámoztam, belét kivájtam, hosszában hasábokra vágtam. A fűszereket elkevertem az olajban, beleforgattam a cukkinit és 200 fokra előmelegített sütőben 15 perc alatt megsütöttem.

2 megjegyzés:

Kormii írta...

Szia. A férjem megkóstolta és azt mondta ez a cukkini egyetlen ehető formája. :) Köszi.

Unknown írta...

Nagyon finom,köszi a tippet :)

Related Posts with Thumbnails