2012. március 12., hétfő

Blogger Macaron Marathon

Bár reményeink szerint , BéVé és Gesztenye posztjaiból már mindenki hallhatott az eseményről, a Facebook-on meghívót csak azoknak tudtunk külön küldeni, akik ott ismerőseink akár "rendes" akár valamilyen gasztros nevükön. Ezért ha esetleg mégsem jutott el az info mindenkihez, akkor itt én is megismétlem:



Ha nem vagy fenn a Facebook-on, vagy az ismerősök között, akkor kommentben vagy mail-ben jelezd, ha csatlakoznál a  macaronsütős bloggertalihoz!

12 megjegyzés:

Kriszta írta...

Küldtem üzenetet a FB-on, de nem jött válasz. Megkaptad?

Piszke írta...

Kriszta, nem...mindenre válaszolok amit ez a nyavalyás facebook jelez, de például van, akinek a meghívót se küldte ki...

Piszke írta...

írj az üzifalamra vagy a blog üzifaljára!

Piszke írta...

vagy a blogos mailcímemre! ennyiből már össze kell jöjjön!

NYAMMM írta...

Kedves Piszke! Itt tudok jelentkezni a marathonra?:)

Köszönöm a segítségedet:)

Zsófi

Kriszta írta...

A blog üzifalára írtam, a Tiédre nem engedi, gondolom csak akkor engedné, ha ismerősként visszaigazolsz. +küldtem mailt a blogos e-mail címre. :)

Piszke írta...

Kriszta! Úton van az ügy!

Piszke írta...

Zsófi!

Írtam a blogod üzifalára! Fb-n megoldjuk a részleteket!

Éci írta...

most akkor mennyi is az 1000? én nagyon mennék!
Éci

Piszke írta...

Pontosan annyi..nem profitérdekelt az ügy, hanem bloggertalálkozó plusz macaronozás. Ha megadod az Fb elérhetőségedet, küldök meghívót, ott van még pár részlet, de a lényeg itt is benne van!

Éci írta...

köszi, várom. az ugye nem baj, ha én nem vagyok kimondottan "blogger"? :) https://www.facebook.com/pappeci

Névtelen írta...

Persze, macaronozgatunk, az olvasók meg új poszt híján már 8 napja a mogyorós linzertortát sütik.. szép, mondhatom!!

:):)

Related Posts with Thumbnails