2011. július 13., szerda

Hideg töltött paradicsom caprese



És egy kevés olajbogyó. Tökéletes grillezett húsok mellé, kompakt, látványosabban tálalható, mint egy nagy tál kevercs, igaz, lapátolni állva nem lehet.De ha jó minőségűek az alapanyagok, már csak egy jó szelet kenyér kell hozzá, hogy a tányérra kicsurgó olívás-fűszeres paradicsomlevet is feltunkolhassuk.
És hideghideghideg.

Hozzávalók: (köretként szerintem kétszemélyes)

4 nagy húsos paradicsom
1 csomag mozzarella sajt
20-25 szem olajbogyó
2 ek. extra szűz olívaolaj
néhány levél friss bazsalikom aprítva

bors

A paradicsomok tetejét 1 centi vastagon levágtam, a belsejét kikapartam (nagyon klassz szűrt paradicsomlé lesz belőle, erről majd máskor). A mozzarellát kis kockákra vágtam, az olajbogyót is kettébe, átkevertem a fűszerekkel és egy ek. olajjal, betöltöttem a paradicsomokat, behűtöttem és tálalás előtt még rácsorgattam a másik evőkanál olajat is.

3 megjegyzés:

Pixie Pie írta...

Nagyon kis guszta! Jópofa ötlet ilyen miniben.

Betty írta...

Nagyon guszta, lehet vacsorára elkészítem magamnak! :)

Piszke írta...

Betti, egy kis kényeztetést mindig megérdemlünk!!

Related Posts with Thumbnails