2007. szeptember 5., szerda

Füge ebédre


Keljünk negyed hétkor. Rajtoljunk el két kiskorúval egy órán belül, szedjünk fel útközben még egy harmadikat. A két nagyobbat lökjük ki az autóból az iskola előtt, mert sietünk. A Kisebbel vissza az oviba, ahol még beszoktatós, kiszállás után vicceljünk és szövegeljünk annyit, hogy ne fakadjon sírva amint kihúzzuk a lábunkat, mint előző nap, amikor az egész délelőttöt végigsírta. Ha ez sikeresen megvolt, küzdjük be magunkat a munkahelyre legalább kilencre. Ugorjunk fejest a munkába, majd kettő és háromnegyedóra után főnöki jóváhagyással - két hétre való munkát a csomagtartóba zúdítva - lépjünk le, hogy ebéd utánra odaérjünk az oviba. Egyrészt mert ez még nem ottalvós nap, másrészt mert meg is ígértük. Igy már egyre otthon is vagyunk. Nyissuk ki a hűtőt, és próbáljunk a tojásrántotta elvetésével egyidejűleg keresni valamit, ami 20 perc alatt elkészíthető meleg ételnek.
Kész- gyors- és lemélyhűtött kaja hiányában ( csak részben elvi, és részben szervezetlenségi ok ) marad a két mosolygós füge, tiramisunak tartalékolt igazi olasz mascarpone. Még egy kis ezmegaz, 15 perc és egy kis grill a végén, és kimosolyoghatunk a két napja ömlő, 7 fokos esőbe.

Hozzávalók:

fügék
fügénként egy kanál mascarpone
narancsdzsem
dió

A sütőt 200 fokra állítottam.
A fügéket szép óvatosan keresztbevágtam, bepakoltam középre a sajtot, egy fél diót és a narancsdzsemet.
15 percet hagytam a sütőben, a végére bekapcsoltam kicsit a grillt is.

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts with Thumbnails