2016. február 9., kedd

Cheddaros-jalapenos gnocchi




A mi   tökéletes fúziós konyhánk: tex-mex olasszal kombinálva... 
Tényleg, biztos kifinomultabb a sok távol-keleti íz, perui fűszerekkel, itthon nehezen hozzáférhető halakkal, herkentyűkkel és zöldségekkel, de az biztos, hogy nálunk csak  akkor övezi felhördülés a tervezett hétvégi menüt, ha valaki lemarad róla, és csípős-fűszeres-indiai-tex-mex-olasz kaja várható. 
Ennél a gnocchinál is ment rögtön az alkudozás, hogy ha már mi ezt ebédelünk, akkor akár lehetne ez vacsorára is, vagy másnap ebédre, vagy bármikor, de sürgősen!

Hozzávalók: (nálunk 2 személyre)

1 csomag félkész gnocchi
4 szelet bacon
4 dkg vaj
2 dl tejszín
5 dkg cheddar
1 kk. szárított jalapeno paprika pehely ( aki bírja..aki nem, az tegyen bele kicsit kevesebbet elsőre)
1 kk. só
bors
1 dl víz

A sütőt 180 fokra előmelegítettem.
Egy nagy, mély serpenyőben az apróra vágott bacont a vajban kis lángon lassan megpirítottam, amikor kész lett, kanállal kiszedtem, a maradék zsiradékban pedig jól átforgattam a gnocchikat. Felöntöttem a tejszínnel, ráreszeltem a sajtot, hozzáadtam a fűszereket, átkevertem, a vizet hozzáadva felforrósítottam, majd betettem 8-10 percre a sütőbe, míg a mártás besűrűsödött.
A szalonnapörcökkel meghintve, további cheddarral szórva tálaltam.



Nincsenek megjegyzések:

Related Posts with Thumbnails